2013/11/02

Neure belarrietan oraindik...

...hainbat mendetan zehar askatasunaren alde borroka egin zuten horien oihartzuna burrunbatzen du. Eta nire barnean zerbait arrakalatzen da, denbora horietan isuritako odola nire zainetatik ibiliko balitz bezala. Ni, hiltzailearen, zapaltzaile handiaren aurka borrokan aritu zen gerlari bat izan banintz bezala.

Gaur labar honen ertzean eserita aurkitzen naiz, itsas zabalera begira eta ipar-haize honek aurpegia leun-leun laztanduz, askatasunaren benetako zentzua ulertarazten dit. Gure arbasoen antzera, askatasun hori defendatzeko prest sentitzen naiz eta nire gerlari trajea jantzirik daramat; soilik ezpata arkatzagatik eta ezkutua liburuengatik aldatu dudala.

Akaso ez al da izango ignorantzia askatasunaren hiltzaile eta zapaltzaile handiena?

Samadhi

iruzkinik ez: