2012/10/30

Nire izena 'Utopia' da

Lp-ari su eman diot. Biraka jarraitzen du. Bizkarra eman dizuet, eta joan egin naiz. Ahots kiskalia hormetan gora doa. Hiru hankako mahaiaren inguruan beldurra gorpuztu da eta leihotik bota da. Eskaileretan behera, eskuak poltsikoetan noa, ezaxola. Gurutzatu ditudan bi gazteen aurpegian irakurri dut beste bat eraman dutela. Gero joan beharko gara, ekipo guztiarekin dena txukuntzera. Besaulkian jarri naiz, eta etxeko sabaia paisaia aspergarria da, bira eman eta zutik jarri naiz. Poltsikotik kafe bat atera dut eta ahoan sartu dut, ordua da. Besteekin eliza zaharrean elkartu naiz, dena prest dago. Esmokin zarpaildutik, aspaldi balizko turistentzat egin zen munduaren plano bat atera dut eta bertan erakutsi diet nora joan behar garen. Hitzik esan gabe abiatu gara. Txukundu behar dugun etxearen aurrean zaudete, eskuetan autoen zati apurtuak dituzue eta hala ere barruan gaude jada, eta zuek, zuek ez zarete. Agian bihar ikusiko gara eta azken dendan aurkitutako azken gernikako piperrak bonbardatuko ditugu hiru hankako mahaiaren inguruan. 


- Hiriart -

iruzkinik ez: