2012/06/03

Erregeei gutunak II



Harriette Wilsonek Galesko Printzeari idatzia (1825)


Jauna:

Berrogeita hamar miliako bidea egitea, eguraldi kaskar honekin, gizon bat ikusteko bakarrik, gizon horrek gainera ohiko hanka, beso eta atzamar kopurua badu erokeria litzateke, onartu behar duzu, ni bezalako neska batentzat, miresleez inguratua nagoelarik, beti prest daudenak edozein lekutara joateko neure atzamar ttikiari musu emateko ohoreagatik; baina frogatu ahal badidazu nire aginduak betetzeko prest legokeen beste edozein gizon baino pittin bat hobea zarela, segituan jarriko naiz Londreserako bidean. Beraz, dama bati atsegin emateko ezer hoberik egin ahal baldin baduzu gizon arruntek baino, idatzi oraintxe; bestela, aio, printze jauna.
Ez dut esango "zeurea, gau eta egun, argi zein ilun" lotsagabeegia zarelako.

Harriet Wilson

Itzulpena: Ana Morales
[Bilbo Hiria Irratiko Xerezaderen Artxiboa
saioko podcast batean lokutatua]

1 iruzkin:

Maialen erabiltzaileak esan du...

"frogatu ahal badidazu nire aginduak betetzeko prest legokeen beste edozein gizon baino pittin bat hobea zarela, segituan jarriko naiz Londreserako bidean", jeniala iruditzen zait :)