2012/01/11

Barruan gordetakoak

Libe ez zen geldirik egotea gustatzen zaien horietakoa, ez; ikastaroak, aldian behineko lanak, kirola egitea, musika entzutea... Edozein aukera zen ona eserita ez geratzeko. Bizirik sentiarazten zuen alde batera eta bestera ibiltze horrek.

Gehien gustatzen zitzaiona marraztea zen. Ez zuen, baina, nahi adina denborarik izaten horretarako. Hala ere, ohera joan aurretik tartetxo bat hartzen saiatzen zen beti.

Bere margoak, baina, grisak ziren askotan; kolore ilun eta hotzak nagusitzen ziren guztien gainetik. Tristeak bezain ederrak ziren, edo hori da nik uste dudana. Bera, ezezkoan beti: “Laguna zaitudalako diozu hori!”. 

Noizean behin, bukatutako margo haiei begiratu, eta bere buruari galdetzen zion zergatik jotzen ote zuten bere eskuek hain irudi goibelak marraztera. Alaiagoak egin nahi lituzke, baina barren barrenean sentitzen zituen frustrazioek bultzatzen zuten marraztera. Asko hitz egiten zuen, baina ez azalaren azpitik sentitzen diren gauza horietaz. Horiek margotzen askatzen zituen.

Eta ni, bere gainbeheraren ikusle huts besterik ez nintzen. Eta ni, bere laguna bakarrik nintzen, bai. Berak, hitz egin beharrean, marraztu egiten zuen; nik, berriz, idatzi.

iruzkinik ez: